Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Πρωτη εντυπωση: X-Traordinaire mascara Seventeen

Ειχα διαβασει τοσα πολλα για αυτην την μασκαρα που μου ειχε δημιουργηθει μεγαλη περιεργεια να δω αν θα την λατρεψω και εγω οσο τοσες κοπελες. Να αναφερω εδω οτι για περιπου 2 χρονια ειμαι τρελα κολλημενη με την falsies της Maybelline. Ειδικα το βουρτσακι της το εχω κρατησει, γιατι για μενα ειναι οτι καλυτερο εχω χησιμοποιησει!! Ας περασω ομως στην X-traorninaire της Seventeen. Δεν την χρησιμοποιω καιρο οποτε αυτο το ποστ ειναι ουσιαστικα μια πρωτη εντυπωση.

Πριν και μετα απο 3 στρωσεις απο την  X-Traordinaire mascara- Seventeen 

Πριν και μετα απο 3 στρωσεις απο την  X-Traordinaire mascara- Seventeen 

Εχω πυκνες βλεφαριδες αλλα οχι μακριές (οι κατω ειναι πιο μακριές απο τις πανω-περιεργο ε?!) οποτε αυτο που επιζητω ειναι μια μασκαρα που θα δινει μηκος και δεν θα τις κολλαει. Μου αρεσει το βραδινό εφε ακομα και κατα την διαρκεια της ημερας καθως ετσι αποφευγω και το eyeliner. 

Η συγκεκριμενη εχει βουρτσακι σιλικόνης κατι που εμενα δεν με βολευει ιδιαιτερα. 

Η γνωμη μου
Μου εδωσε μηκος, καμπυλοτητα, και ενταση αλλα οχι και τον διαχωρισμο που θα ηθελα. 
Πιστευω ομως οτι μολις εξοικιωθω με το βουρτσακι θα εχω καλυτερο αποτελεσμα.
Ενα πολυ θετικο στοιχειο για εμενα ειναι οτι δεν κανει τις βλεφαριδες δυσκαμπτες και σκληρες.

Αν θα την ξαναγορασω: Σιγουρα καθως ειναι και πολυ οικονομικη( μολις 10.50ευρω) και σε γενικες γραμμες μου αρεσει το αποτελεσμα.

EXTRA TIP: η κοπελα στο μαγαζι μου ειπε και κατι που δεν γνωριζα για τις mascara με τριχινο βουρτσακι.. για να μην ''φορτωνουν'' πολυ προιον και κολλανετ ις βλεφαριδες πρεπει να βγαζουμε το βουρτσακι απο το σωληναριο σαν να το ξεβιδωνουμε και οχι μια κ' εξω.

Εσεις την εχετε δοκιμασει? Πως σας φαινεται το αποτελεσμα στις δικες μου βλεφαριδες??

9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Οπως βλεπεις στις φωτο κ εγω εκανα αλλα θα της δωσω λιγες μερες δοκιμης ακομα...σκεφτομαι μηπως να την εφαρμοσω με διαφορετικο βουρτσακι.. αυτο της maybelline ας πουμε που το εχω καταβολευτει..

      Διαγραφή
    2. aaa den to exw kanei pote auto!!dokimase to! :)
      genika stin arxi oles oi mascara (toulaxiston se emena) den strwnoun kala!xreiazomai liges meres na tis sunh8isw kai na katalavw ti 8eloun akrivws! :D

      Διαγραφή
  2. την αγόρασα και εγώ τη συγκεκριμένη αλλά σε έντονο μπλε.. και εμένα μου κάνει κομπάκια προς το παρόν, δεν κάνει το διαχωρισμό που θέλω, αλλά ας της δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία όπως λες κι εσύ!
    παρ' όλα αυτά στις βλεφαρίδες σου μου αρέσει απίστευτα πολύ, είναι όντως πολύ πυκνές και νομίζω οτι δείχνει πολύ πιο όμορφο το αποτέλεσμα απ'ότι θα έδειχνε σε κάποια με πιο αραιές(όπως εγώ πχ:Ρ).
    +++ μου αρέσουν απίστευτα πολύ και τα φρύδια σουυ!!!
    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια. Μετα απο 2+ εβδομαδες το αποτελεσμα ειναι πολυ καλυτερο. Οπως λεει και η κοπελα στο πρωτο σχολιο ολες οι μασκαρα στην αρχη δεν στρωνουν καλα. Πλεον δεν μου κανει τοσα κομπακια και με λιγη προσπαθεια χαριζει και διαχωρισμο. Σιγουρα ειναι μια πολυ καλη μασκαρα-ειδικα για την τιμη της- αλλα νομιζω θα παραμεινω πιστη φαν της falsies.
      Φιλακια και απο εμενα!!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ την απέκτησα πρόσφατα και μου αρέσει! Χρησιμοποιώ πάντα όμως και δεύτερο ξεχωριστό βουρτσάκι για να την απλώνω ομοιόμορφα στις βλεφαρίδες μου, επειδή φορτώνει πολύ προϊόν πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικα και εγω χρησιμοποιουσα το βουρτσακι απο μια τελειωμενη falsies της Maybelline. Πλεον, ενα μηνα μετα απο καθημερινη χρηση δεν μου φορτωνει τοσο προιον οποτε αποφευγω και τα κομπακια. Αλλα για να πετυχω το εντυπωσιακο αποτελεσμα που ειχα στην αρχη πρεπει να περασω τουλαχιστον 3 στρωσεις..

      Διαγραφή
  4. Είχα δοκιμάσει την μπλέ απόχρωση και μου άρεσε υπερβολικά το αποτέλεσμα στις δικές μου βλεφαρίδες..
    Δεν ξέρω για την μαύρη..πάντως τη μπλε την αγάπησα.!

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εξαιρεσουμε το γεγονος οτι μετα τις 2 εφαρμογες κολλαει τις πυκνες βλεφαριδες, για μενα ειναι αγαπημενη μασκαρα.
      Την πηρα και στην κολλητη μου σε μοβ και την λατρεψε!

      Διαγραφή