Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Nails of the day!!

Οπως εχω πει και σε παλιοτερο ποστ δεν το εχω καθολου με τα νυχια. Παρολαυτα τελευταια πειραματιζομαι αρκετα...αλλοτε με ικανοποιητικο αποτελεσμα και αλλοτε..... :p
Για το λογο αυτο επιλεγω να αγοραζω φτηνα βερνικια ωστε να μην δινω ενα σκασμο λεφτα για πειραματα. Αγορασα λοιπον 2 βερνικια τετοιου ειδους




αυτο το μαυρο κ ενα ασημι. Πανω το χρησιμοποιεις ως στυλο και ξεβιδωνοντας το γινεται πινελακι. και ιδου η πρωτη αποπειρα ( σας υπενθυμιζω ειμαι ασχετη.... οποτε φανειτε επιεικείς μαζι μου -Αφουτου ανεβασα τις φωτο συνειδητοποιησα οτι δεν ξεβαψα το δερμα γυρω απο τα νυχια το οποιο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ λερωνω καθε φορα-καντε οτι δεν το βλεπετε...!! :p )




Εκανα απο ενα (μισο για την ακριβεια !! ) λουλουδι στο μεγαλο νυχι και το παραμεσο και τα υπολοιπα τα κρατησα απλα με τις γραμμες. Το μαυρο βεβαια μου φαινεται πολυ σκουρο για καλοκαιρι , οποτε σιγουρα θα παρω τα συγκεκριμενα βερνικια και σε αλλα ανοιχτα χρωματα.

Αυτα απο εμενα..να περνατε ομορφα!!!



8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Χαχα σ ευχαριστω πολυ.. Ισως με λιγη εξασκηση καταφερω να κανω κατι πιο συνθετο, γιατι τωρα στην ουσια απλες γραμμες εκανα :p

      Διαγραφή
  2. kale mia xara m fainonte emena :) poly ikanopoiitiko to apotelesma, bravo s!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλογραμμένη ανάρτηση και με πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο! Μπράβο !! να ξερεις πως η προσπαθεια μετραει και βλεπω διαθετεις και φαντασια!!!
    http://maryscorne.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το αποτελσμα ειναι πολυ καλο! εχω το ιδιο βερνικι αλλα δεν ειχα καταλαβει τοσο καιρό την διπλή χρηση του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή