Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

TOP 10 DRUGSTORE LIPSTICKS

Τον τελευταιο καιρο βλεπω να κυκλοφορουν στο youtube βιντεακια με κραγιον κυριως MAC. Δεν λεω, ειναι λατρεμενα κραγιον αλλα σκεφτηκα να σας δειξω 10 αγαπημενα μου,  πιο οικονομικα..Δεν τα εβαλα σε καποια σειρα (nude προς κοκκινα πχ)  αλλα τα εχω αριθμησει και σε καποια εχω απο δυο ψωτογραφιες σε φυσικο και σε εντονο φως γιτι παρατηρησα οτι η ψηφιακη μου δεν απεδιδε ακριβως την αποχρωση μερικων.

 




 

1:essence 31 glamour queen. 
2:l'oreal 290 plum passion
3:manhattan 230
4:Adriana Carembeu 013 (αν δεν κανω λαθος γιατι εχει ψιλοσβηστει )
5:l'oreal 116 charmant gold
6: Victoria silk touch (δεν λεει νουμερο , το πηρα απο τα jumbo μαζι με το μολυβι του )
7:golden rose 123
8:glmourous16 ( ειναι πιο εντονο απ οτι ψαινεται )
9:beauty line cosmetics 5 ( εχω κανει ξεχωριστο review και απλα το λατρευω!!!! )
10:Adriana Carembeu 012 (ειναι  πολυ εντονο πορτοκαλι' και στην φωτο οπου εχω ολα τα κραγιον μαζι ξεχασα να το βαλω )

Αυτα ειναι τα πιο αγαπημενα μου-οικονομικα κραγιον.. Εχετε δοκιμασει καποιο??

2 σχόλια:

  1. Είναι όλα πανέμορφα 3 4 9 και 10 τα αγαπημενα μου με δυσκολια!
    Χαιρομαστε που σε βρηκαμε, ειμαστε οι chicates!
    Σε περιμενουμε στο blog μας και στη σελιδα μας στο facebook για ομορφα δωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Ειμαι ηδη follower στο blog σας, θα σας βρω και στο Facebook! Φιλακια κοριτσια :-)

      Διαγραφή