Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Σκορπιες Σκεψεις.....

Στο σημερινο ποστ δεν θα σχοληθω με μακιγιαζ,  μοδα, κλπ αλλα με διφορες σκεψεις που ενιωσα την αναγκη να εκμυστηρευτώ καπου... Και που καλυτερα απο εδω??

Ειναι περιοδς εξεταστικης και Οχι απλα δεν μπορω να διαβασω πανω απο μιση ωρα την φορα, αλλα δεν αγχωνομι κιολας, παρα το γεγονος οτι χρωσταω αρκετα. Εδω ολη η χωρα χρωσταει στα δικα μου τα μαθηματα θα κολλησουμε? Εξαλλου και να τελειωσω την σχολη μηπως θα βρω κατι πανω στις σπουδες μου? Με αποθαρρυνει η γενικη οικονομικη καταστση της χωρας, η μηπως τελικα ψαχνω δικιολογιες??

Δεν εχω ουτε την τρελη διαθεση να βγω.. Αυτο που θα ηθελα τωρα ειναι να με πεταξουν σε ενα ξερονησι και να μην κανω τιποτα.. Μονο να μπορω να παρω και τα καλλυντικα μου μαζι μην ξεχνιομαστε!! Και αναρωτιεμαι τι φταιει γι αυτη μου την διαθεση?? Ισως ο ερωτας..Μου λειπει, ειναι η αληθεια. Οχι οτι δεν ειμαι ερωτευμενη, αλλα με το αγορι φανταρο και μαλιστα στην Κυπρο δημιουργουνται συνεχως προβληματα.. Καταστασεις που δεν ξερω πως να τις διαχειριστω...

Νιωθω οτι εχω χασει την φαντασια και την δημιουργικοτητα μου..Το μονο που δεν εχω χασει ειναι η διαθεση για μακιγιαζ καθε φορα που βγαινω, και ας παω ακομα και για δουλεια... Τυχαιο???Δεν θελω να ακουγομαι απαισιοδοξη και κλαψιαρα χαχα εξαλλου ξερω οτι θα μου περασει.. Λιγο shopping therapy θα βοηθουσε αλλα και τα οικονομικα δεν ευνοουν... Χτες για παραδειγμα μολις σχολασα απο την δουλεια εδωσα οσα χρηματα πηρα για το 8ωρο σε αυτο το κολλαν απο τα calzedonia



Kαι κοιτωντας τα μοντελα αυτα να το φορανε  μου κοπηκε η χαρα :p





Η φωτο μου για σημερα που νιωθω οτι με αντιπροσωπευει πληρως


Εσεις σε τι mood ειστε?? ( ελπιζω σε καλυτερο απο το δικο μου παντως :p )

2 σχόλια:

  1. Αχχ σε καταλαβαινω κι εγω μερικες φορες περναω τετοιες μερες!
    Για το αγορι σου μην αγχωνεσαι, λιγος καιρος ειναι και θα περασει και πιστεψε με θα σας κανει καλο (εμεις μετα απο τον στρατο ειμασταν ακομα καλυτερα)
    Το κολαν σου τελειο και μη κοιτας τα μοντελα, ειμαι σιγουρη οτι μπορεις να το υποστηριξεις καλυτερα!! Απλα προσπαθησε να σκεφτεσαι θετικα και σιγα σιγα θα φτιαξει η διαθεση σου!
    Το ελπιζω δηλαδη και στο ευχομαι :)
    φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Μακαρι να περασει γρηγορα ο καιρος γιατι ειμαστε ακομα στον 3ο μηνα.Και οσο να ναι η Κυπρος ειναι πολυ μακρυα..
      Σ ευχαριστω πολυ ομως!! Φιλακια! ! :-) :-)

      Διαγραφή