Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

HAUL HAUL HAUL!!!

Καλησπερα σε ολες σας! Ελπιζω να ειστε καλα :) . Οπως καταλαβατε εκανα και μερικα ακομα ψωνια απο το τελευταιο μου ποστ.

Αρxιζω με μαγιο και εσωρουχα.


Το μαγιο στο χρωμα της μεντας το πηρα απο το εποχιακο της γειτονιας μου και τα φρου-φρου απο πισω το κανουν απιστευτα θηλυκό και παιχνιδιαρικο.

Συνεχιζω με μια διπλη σκια σε βασικα χρωματα , 2 μανο classics glamour ( παλιοτερο ποστεδω ) και βραχιολακια απο το ΤΙΤΑΝ στο Αιγαλεω. Ο αφρος της wella απο τα Hondos Center ειναι μακραν ο αγαπημενος μου αφρος. Δεν κολλαει τα μαλλια ενω τους χαριζει αναλαφρη κινηση.


Επισης απο το Τιταν πηρα και αυτο το κραγιον της BAOLISHI no10 το οποιο ειναι ματ και εχει απιστευτη αποδοση χρωματος.

BAOLISHI LIPSTICK NO10

Τελος πηρα αυτα τα λιγα παλι απο το Αιγαλεω. Ειναι της εταιριας Pink Woman. το ολοσωμο(παντελονι) ειναι αρκετα ριχτο σε απιστευτο χρωμα που μολις το δοκιμασα μεταφερθηκα να κανω βολτες σε καποιο νησακι τον Αυγουστο. Το τοπ ειναι σχετικα κοντο και το πηρα για ψηλομεσα σορτσακια και φουστες , ενω το μπλουζακι ειναι ριχτο και το πηρα μηπως το βαλω σημερα στα γεννεθλια της φιλης μου μαζι με ενα κολλαν απο τα calzedonia , το οποιο επειδη ειναι λιγο εντονο απο θεμα σχεδιων νομιζω οτι με ενα τετοιο απλο μπλουζακι θα ειναι οτι πρεπει


Αυτα απο εμενα.. Να περνατε ομορφα και να χαμογελατε!! :)




7 σχόλια:

  1. Με γεια σου!!!
    Ολα ειναι υπεροχα, ειδικα το μαγιω <3
    Μου ερχεται να κλαψω!
    Ηθελα να το παρω απτον απριλιο αλλα συνεχεια αλλαζω γνωμη για το τι χρωμα θελω κ τυχαινει οποτε παω σε καποιο μαγαζι να μην εχει τα χρωματα που θελω :(
    Κοιτα να το χαρεις γιατι σε ζηλευω!! :P

    xoxo
    http://myjuicysecretss.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστευεις οτι οταν το ειδα εσενα θυμηθηκα?? Στο μαγαζι αυτο που το πηρα το ειχε σε πολλα πολλαααα χρωματα.Δεν μενεις και αθηνα να περασεις μια βολτα απο την περιοχη μου..
      Ελπιζω να το βρεις καποια στιγμη στο χρωμα που θελεις :)( αλλιως αν θελεις σου στελνω εγω )
      Σ ευχαριστω πολυ παντως. Φιλακια!!

      Διαγραφή
    2. χαχα πραγματικα ειδικα οσοι με ξερουν καλα λενε οτι φωναζει το ονομα μου!!
      Δε νομιζω να το παρω τελικα γτ κατεληξα σε ενα αλλο μαγιω και εχω ηδη πολλα οποτε μαλλον δε θα παρω αλλο φετος ... Μαλλον δε με θελει φετος με αυτο το μαγιω :P
      Φιλακια και καλοφορετο και το μαγιω κ ολα τα υπολοιπα!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία πραγματάκια!Μεγειά!
    Είμαι νέο μέλος στο blog σου.Αν θες,μπες να δεις και το δικό μου :)
    Θα χαρώ να τα λέμε κι από 'κει :)

    journeytofantasy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλοφόρετα! πολύ μου άρεσαν όλα, ιδιαίτερα το μαγιό ;) και τα χρώματα υπέροχα!
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή