Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΔΙΠΛΑ..!!

Οχι δεν εχω πιει, ουτε με πειραξε η ζεστη!

Ο λογος που τα βλεπω διπλα ειναι το νεο υποκαταστημα του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ που ανοιξε στο Ιλιον στην Ιδομενεως και για λιγες μερες στα περισσοτερα προιοντα παιρνεις 1+1 δωρο.
Θελησα να το μοιραστω μαζι σας γιατι θεωρω οτι ειναι μια καταπληκτικη ευκαιρια για οσους μενουν κοντα να εποφεληθουν αυτης της προσφορας.

 Περα απο το ψυγειο , στο οποιο χτες ολα ηταν διπλα , σημερα μπαινοντας στο μπανιο η καλη μου μανουλα φροντισε να τα δω και εκει,, Αυτα ειναι μερικα απο τα πραγματα που μου ψωνισε, και ευελπιστω οτι θα αξιωθω και εγω να παω να παρω οσα θελω.(Δεν ξερω αν συμβαινει μονο σε μενα αλλα η μητερα μου ποτε μα ΠΟΤΕ δεν καταλαβαινει ποιο προιον της ζηταω και μου παιρνει οποιο θελει εκεινη.Ενταξει μην ειμαι και αχαριστη ομως :p )



Ειδικα οσον αφορα προιοντα οπως αντηλιακά και καποιες κρεμες που κοστιζουν  , αξιζει να τις προμηθευτεις διπλες , ακομα και τετραπλες πληρωνοντας τα μισα! 
Δελεαστικη προσφορα ετσι?

9 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε για την πληροφορία...!

    Kisses

    Fairy{oo}Mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή προσφορά!
    Έχω λατρέψει τα συγκεκριμένα μαντηλάκια της bioten.Είναι υπέροχα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ειχα χρησιμοποιησει και στο παρελθον αλλα δεν θυμαμαι αν μου αρεσαν. Σε τσουζουν τα ματια με αυτα?

      Διαγραφή
  3. Αστο καλό...και γω πήγα σήμερα. Μαλλον μενουμε κοντα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! εγω μενω λιγο πιο κατω στο Ιλιον, προς Αγιο Φανουριο, αλλα εκει πηγαινα γυμναστηριο.Ο κοσμος ειναι πολυ μικρος :p

      Διαγραφή
  4. :O Τι λες τώρα..Μακάρι να έμενα πιο κοντά.! (βέβαια από τη μια ευτυχώς..γιατί μια καταναλωτική μανία την έχω..οπότε μάλλον κακό στη τσέπη μου θα έκανα) :P

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις εδω στο σπιτι καναμε τα ψωνια του μηνα..και του χρονου μη σου πω! χαχα Η αληθεια ειναι οτι με τετοιες προσφορες παιρνεις και πραγματακια που δεν ειχες σκοπο, αλλα σε θεμα τροφιμων πολλες οικογενειες θα διευκολυνθουν!
      Φιλακια!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχχαχαχ..έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο.!

      Διαγραφή