Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

THIS OR THAT** tag

Καλη εβδομαδα γλυκες μου!!
Ευχομαι να ειστε ολες καλα :-)
Τελευταια και καταιδρωμενη λογω δουλειας, κανω και εγω αυτο το ποστ που με εκανε tag η Maro Rose απο το υπεροχο blog της http://perfectimperfectionsbymarorose.blogspot.gr/

1.Sephora η Hondos Center?
Hondos Center! Παντα βρισκω οσα θελω...

2.Too Faced η Benefit?
Δεν εχω δοκιμασει καμια απο τις δυο αλλα απο οσα εχω δει κ ακουσει θα πω Benefit

3.Radiant, Erre Due η Seventeen?
Seventeen αφου εχω δοκιμασει πολλα προιοντα καιεχω μεινει κατευχαριστημενη και μετα Erre Due για τα τελεια μολυβακια της♥

4.Αφρολουτρο η αφροντουζ?
Αφροντουζ λογω ελειψης χρονου..

5.Body butter η Body Lotion?
Τωρα ειδικα που χειμωνιαζει body lotion δαγκωτο! Δεν αντεχω να περιμενω να απορροφηθει για να ντυθω.

6.Κρεμοσαπουνο η κλασικο σαπουνι?
Εννοειται κρεμοσαπουνο ♥♥

7.Νυχια μακρυα η κοντα?
Θεωρω τα μακρυα καλοσχηματισμενα νυχια πολυ θηλυκα και επιτελους μετα απο 1+ χρονο καταφερα να επανορθωσω τα δικα μου και να τα μακρυνω :-)

8.Online shopping η βολτα στα μαγαζια?
Βολτα στα μαγαζια με φιλες ♥ αξια ανεκτιμητη! Αλλα οταν κατι δεν μπορω να το βρω εδω και η διαφορα τιμης ειναι μεγαλη θα προτιμησω το online παροτι μου την δινει να περιμενω εως και μηνα για να παραλαβω το πακετο μου.

9.Μονες σκιες η παλετες?
Ενω οι περισσοτερες ειπατε παλετες εγω θα πω μονες σκιες. Ο λογος ειναι οτι αν μου αρεσει μια σκια πολυ την θελω σε μεγαλη ποσοτητα, ενω συνηθως στις παλετες ειναι σε πολυ μικρη και στην συνεχεια αν θελω να την αγορασω μονη της πολυ δυσκολα θα την βρω.


10. Αγαπας μακρια η κοντα μαλλια?
Λατρευω τα μακρια και γιαυτο φοραω τρεσα ενω προσπαθω να μακρυνω τα δικα μου!

11.YSL, DIOR η Estee Lauder?
Dior..

12.Glowbox, Cherrybox η Beautytestbox?
Θα εκπλαγειτε αλλα δεν εχω δοκιμασει κανενα απο τα 3 κουτια. Φοβαμαι μην απογοητευτω απο το περιεχομενο..

13.Υγρο η gel eyeliner?
Υγρο..ισως και λογω συνηθειας. Μια φορα πηρα gel της Maybelline και ακομα να το τελειωσω.

14.Ηλεκτρικη η κλασικη οδοντοβουρτσα?
Κλασικη!!

15.Σφουγγαρι η λουφα?
Λουφα και μαλιστα ροζ ♥

16.Χωριστρα στη μεση η στην ακρη?
Οπως στρωσει καλυτερα :-)

17.Απο αξεσουαρ προτιματε να φορατε σκουλαρικια,  βραχιολια η δαχτυλιδια ?
Εδω δεν μπορω να διαλεξω...Αναλογα με το ντυσιμο και το στυλ που θελω να υποστηριξω.


18.Ματ η shimmer σκιες?
Προτιμω ματ αλλα για καποιο λογο καταληγω να φοραω shimmer.

19.Ηλιοθεραπεια η Οχι?
Λατρευω να βαζω αντηλιακο λαδια κλπ και να λιωνω στην ξαπλωστρα ♥

20.Χτενιζεστε στο κομμωτηριο η στο σπιτι?
Στο σπιτι! Δεν μου αρεσει το αποτελεσμα του κομμωτηριου.. Μονη μου θεωρω οτι τα καταφερνω καλυτερα :-)

21.Θελετε να κανετε τατουαζ η Οχι?
Εχω το μονογραμμα Ε στον καρπο και θελω να κανω κ αλλο αλλα πρεπει πρωτα να ειμαι απολυτα σιγουρη για το τι και το που.

22.Περα απο τα τρυπημενα αυτια, θελετε να κανετε η εχετε κανει αλλου piercing?
Οκ, εδω πολλες θα ανατριχιασετε, αηδιασετε και δεν ξερω και γω τι.. εχω στην μυτη, ειχα στον αφαλο και αλλα δυο στα πλαγια της κοιλιας(στις γραμμες που κανουν οι κοιλιακοι προς τα κατω..)


23.Αν εχετε λεφτα για ξοδεμα παιρνετε ρουχα η καλλυντικα?
Τελευταια κλινω προς τα ρουχα.

24.Οταν καποιος θελει να σου παρει καλλυντικο δωρο, θελεις να γνωριζεις τι, η τον αφηνεις να επιλεξει μονος του?
Μονος του! Λατρευω τις εκπληξεις ♥♥

25.Πας σε κεντρα αισθητικης για κουρα ομορφιας,μασαζ κλπ η χαλαρωνεις σπιτι σου με ποδολουτρο και μασκες ομορφιας?
Θελω να παω καποια στιγμη για εμπειρια αλλα προτιμω σπιτι μου, με την ηρεμια μου :-)

Αυτες ηταν οι δικες μου απαντησεις.. Το εχετε κανει σχεδον ολες οποτε δεν κανω καποια tag.
Εως την επομενη αναρτηση πολλα φιλια ♥♥

11 σχόλια:

  1. piercing στα πλαγια της κοιλιας;ποναωωωωω.... συμφωνω απολυτα με τις παλετες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμενο piercing μπορω να πω οτι πονεσε πολυ λιγοτερο απο τα υπολοιπα( και μαλιστα μου τα εκανε χωρις ξυλοκαινη) :-)

      Διαγραφή
  2. Κοπέλα μου γλυκιά! <3
    Χαίρομαι πολύ που το έκανες το tag και κυρίως που είδα τις απαντήσεις σου!
    Πολύ μου άρεσαν όλες, και στις περισσότερες με βρίσκεις σύμφωνη!χιχι
    Φιλιά πολλά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες οι απαντήσεις σου Έλλη μου.
    Μου αρέσουν πολύ τα piercings.Τα δικά σου πρέπει να είναι φοβερά :)
    Τα έχεις ακόμα? :)
    Επίσης,το σημείο που έχεις το τατουάζ σου,είναι υπέροχο.


    Φιλιά,
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονο αυτο στην μυτη εχω κρατησει.. Στον αφαλο οπως και στην κοιλια για καποιο λογο μου εφευγαν οι μπαρες που και που στον υπνο οποτε ηταν ταλαιπωρια. Για γλωσσα πηγαινα αλλα λογω ανατομιας ηταν αδυνατον οποτε κατεληξα στο σημειο αυτο.. αβυσσος η ψυχη της υδροχοου :-)
      Σ ευχαριστω πολυ Ευα μου!! Φιλακια πολλα ♥♥

      Διαγραφή
  4. Χαχαχα αυτό για το body butter ισχύει <3 Ενδιαφέρουσες επιλογές Έλλη μου :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή