Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Award - Liebster Blog!

Καλημερα ομορφες!!Καλο μηνα ευχομαι..Δυστυχως φτασαμε στον τελευταιο μηνα του καλοκαιριου χωρις καν να το καταλαβουμε..Δεν πτοουμαστε ομως , ετσι?!

Το σημερινο ποστ αφορα το Liebster Blog Award! Μου το εδωσε η γλυκια Αλεξανδρα απο το υπεροχο blog της  ..Beauty Diary..  καθως και η poza pozaki απο το http://pozasworld.blogspot.gr/ την οποια και υπερευχαριστω για τα καλα της λογια !!
Προσθετω και την δημιουργικη της παρεας : Ευα του http://journeytofantasy.blogspot.gr/ και την ευχαριστω πολυ που με θυμηθηκε στο βραβειακι αυτο :-) ,την Maro Rose απο το http://perfectimperfectionsbymarorose.blogspot.gr/ ♥ καθως και την Marw86 Make up με το blog της 
http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/


Ας περασουμε στους κανονες.. 


  1. Πρέπει να αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις.
  2. Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δωθούν.
  3. Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
  4. Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες.

Θελετε να δουμε τις δικες μου απαντησεις?? 

1. Το αγαπημένο μου φαγητό..  ειναι το σουφλε!!!Γενικα εχω μια αγαπη προς το φαγητο οποτε μου ηταν δυσκολο να διαλεξω μονο ενα!

2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους..  το ψεμα και η υποκρισια. 

3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα..να μην το βαζουν κατω στις δυσκολες στιγμες αλλα να τα αντιμετωπιζουν ολα με χαμογελο και αισιοδοξια.

4. Με ηρεμεί.. μια βολτα στη θαλασσα .

5. Αγαπώ πολύ.. τους ανθρωπους που εχω επιλεξει να εχω διπλα μου, το blog μου, και τα ζωα :)

6. Με νευριάζει.. οταν δεν με καταλαβαινουν, και κυριως οταν δεν προσπαθουν να με καταλαβουν!!

7. Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ (αντικείμενο)..την μασκαρα μου! χαχα τι beauty addict θα ημουν τοτε?? 

8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες του.. χαχαχα το σκεφτομαι και γελαω ακομα. Ερωτας κεραυνοβολος με ενα αντρικο συγκροτημα ονοματι Five. Ειχα την αφισα ενος απο τα μελη και μονο που δεν του μιλαγα κιολας.. Αν αναρωτιεστε ποιος ειναι ο παιδικος μου ερωτας... Ο μεσαιος πανω.. (Δεν πιστευω να κοροιδευει καμια σας?? αχαχα )




Με τη σειρα μου προσφερω το βραβειο στα παρακατω blogs...

Τα λεμε συντομα με νεα αναρτηση.Μην ξεχασετε να κανετε LIKE στην νεα μου σελιδα στο Facebook.
 Εως τοτε να περνατε οσο πιο ομορφα μπορειτε!!
Φιλακια!!



9 σχόλια:

  1. οοο ευχαριστω παρα πολυ κουκλα μου!!!
    Θα το δωσω κι εγω το βραβειακι σε λιγο που θα εχω χρονο να γραψω το ποστ :)
    και παλι ευχαριστω <3
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σε ευχαριστησω κι εγω με την σειρα μου για το βραβειο...επιφυλασσομαι να απαντησω συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια! Έχεις πολύ ωραίο blog και δεν το πιστεύω οτι μου ξέφυγες στην δική μου απονομή! :( +1 απο εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστούμε τόοοσο πολύ για το βραβειάκι σου...σύντομα θα δείς και τα δικά μας....φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή